Cerințe:
- Persoană dinamică, de încredere și care lucrează în echipă;
- Absolvent/ă studii medii (liceu) cu diplomă de bacalaureat (eventual studii superioare);
- Capacitate de organizare și planificare;
- Cunoștințe bune de operare în MS Office (Word si Excel) și Google Docs;
- Bune abilități de comunicare, cu o atitudine pozitivă, interesată/pasionată de sport;
- Experiență în operarea cu mijloace de plata precum: POS terminal, aparat de casă etc;
- Experiența anterioară într-o poziție similară constituie un avantaj;
- Cunoașterea limbilor română și rusă este obligatorie, engleza va constitui un avantaj.
Responsabilități:
- Asigură activități de frontdesk la recepția Aqua Centru;
- Face prezentarea spațiilor Aqua Centrului potențialilor clienți;
- Monitorizează intrările și ieșirile clienților în incinta Aqua Centru;
- Consultă clienții la achiziționarea serviciilor Aqua Centru;
- Oferă clienților informații despre prețuri, pachete și oferte speciale;
- Lucrează cu baza de date a clienților Aqua Centru.
Oferim:
- Salariu net 9000 MDL;
- Creștere profesională;
- Program flexibil, în ture.
Expediază CV-ul la adresa de email hr@chisinauarena.md și noi vom fi bucuroși să te contactăm!