Consiliul societății S.R.L „Arena Națională”, în corespundere cu Statutul societății, anunță concurs pentru ocuparea funcției de administrator al S.R.L „Arena Națională”.
Concursul se va desfășura în corespundere cu Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de administrator al S.R.L „Arena Națională”, aprobat prin Procesul-verbal nr. 7 din 25.07.2024 al Consiliului.
Cerințe față de candidați:
Pentru funcţia de administrator al S.R.L „Arena Națională” poate candida persoana care întrunesc cerințele prevăzute la pct.7 din Regulamentul de concurs, respectiv:
- cunoaște limba română;
- deţine studii superioare sau echivalentul lor;
- a activat în funcţii de conducere cel puțin 4 ani;
- cunoaşte cel puțin o limbă de circulaţie internațională;
- nu a împlinit vârsta necesară obţinerii dreptului la pensie pentru limită de vârstă;
- nu are antecedente penale nestinse pentru infracțiuni săvârșite cu intenție;
- nu este privată de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinței judecătorești definitive prin care s-a dispus această interdicție;
- nu este condamnată, prin hotărâre definitivă şi irevocabilă a instanței de judecată, pentru infracțiuni de corupție, care cade sub incompatibilitățile şi restricțiile prevăzute la art.16-21 din Legea nr.133/2016 privind declararea averii şi a intereselor personale.
- nu a fost destituită, în ultimii 5 ani, dintr-o funcție de conducere în temeiul art. 200 alin. (1) din Codul Civil al Republicii Moldova nr. 1107/2002 (cu excepția cazurilor de încetare a contractului de muncă din motive neimputabile conducătorului).
Atribuții:
Administratorul va conduce activitatea curentă al S.R.L „Arena Națională”, va gestiona și va asigura funcționarea eficientă a Societății, având următoarele atribuții de bază:
- va reprezenta interesele societății în raport cu persoanele fizice și juridice, cu autoritățile publice, cu organele de drept;
- va asigura integritatea, valorificarea eficientă și dezvoltarea bunurilor societății;
- va încheia contracte, va elibera procuri, va deschide conturi în bănci, va angaja personalul societății;
- va asigura executarea deciziilor Adunării generale și ale Consiliului societății;
- prezenta trimestrial consiliului societății darea de seamă privind rezultatele activității societății;
- va prezenta fondatorului și consiliului societății darea de seamă anuală cu privire la rezultatele activității economico-financiare a societății, raportul Comisiei de cenzori;
- va prezenta Consiliului societății proiectul Bussines-planului;
- va exercita alte atribuții prevăzute de legislație, Statutul Societății, regulamentele Societății sau deciziile Consiliului.
Drepturi și obligații:
Drepturile și obligațiile administratorului S.R.L „Arena Națională” vor fi stabilite în Contractul de management pentru funcția de administrator.
Termen de contractare:
Candidatul selectat de comisia de selectare în baza concursului, va încheia Contractul pentru funcția de administrator al S.R.L „Arena Națională” pentru o perioadă de până la 5 ani.
Remunerare:
Administratorul va fi remunerat, conform Contractului de management, încheiat cu candidatul selectat, ținînd cont de prevederile Hotărîrii Guvernului nr. 743/2002 cu privire la salarizarea angajaților din unitățile cu autonomie financiară.
Lista documentelor necesare pentru participare la concurs:
- scrisoarea de motivare și viziunea privind eficientizarea activității economico-financiare a S.R.L „Arena Națională”;
- curriculum vitae (CV);
- copia buletinului de identitate;
- copia diplomei de studii;
- referințe profesionale (nu mai puțin de două);
- cazierul judiciar;
- declaraţia privind evaluarea competenței și adecvării persoanei înaintate în funcția de administrator al S.R.L „Arena Națională”, conform anexei nr. 4 la Regulamentul privind organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea funcției vacante de administrator al S.R.L „Arena Națională”;
- copiile certificatelor care atestă absolvirea cursurilor de perfecţionare/specialitate;
- copiile certificatelor care atestă cunoaşterea unei limbi de circulaţie internațională;
- acordul prealabil în scris semnat de candidat privind preluarea datelor cu caracter personal.
Termenul de depunere a documentelor pentru participarea la concurs:
7 august – 2 septembrie 2024, ora 14:00 (Chișinău).
Locul depunerii actelor și desfășurării concursului:
Documentele de participare la concurs pentru ocuparea funcției de administrator al S.R.L. „Arena Națională” vor fi depuse la sediul societății:
MD-4839, com. Stăuceni, str. Calea Orheiului nr. 130. Concursul se va desfășura în incinta S.R.L. „Arena Națională”.
Persoane de contact:
Secretarul Consiliului- dna Mihaela Prepelița.
e-mail: juristarenachisinău@gmail.com
tel: (373) 691-80-609
Notă:
1. Copiile documentelor prezentate în dosarul de concurs se certifică de către candidat, pe propria răspundere, sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor.
2. Dosarul complet pentru înscrierea la concurs trebuie să parvină la sediul societății până la data şi ora stabilită în informația despre concurs. Orice dosar incomplet sau depus după expirarea datei-limită nu va fi examinat.